Cairo9 | كايرو

فيديو .. السيسي يدعو لرفع الدعم عن الطاقة والخبز وخفض المرتبات 50%  Addthi10فيديو .. السيسي يدعو لرفع الدعم عن الطاقة والخبز وخفض المرتبات 50%  Email10فيديو .. السيسي يدعو لرفع الدعم عن الطاقة والخبز وخفض المرتبات 50%  Printe10

فيديو .. السيسي يدعو لرفع الدعم عن الطاقة والخبز وخفض المرتبات 50%

magico
magico
فيديو .. السيسي يدعو لرفع الدعم عن الطاقة والخبز وخفض المرتبات 50%  Empty

فيديو .. السيسي يدعو لرفع الدعم عن الطاقة والخبز وخفض المرتبات 50%  Clock11 السبت 23 نوفمبر 2013 - 6:12

.

دعى الفريق عبد الفتاح السيسي قائد الانقلاب العسكري في تسجيل جديد مسرب له بثته قناة الجزيرة منذ قليل إلى رفع الدعم عن الخبز والطاقة وتخفيض المرتبات حيث أبدى اعجابه بنماذج من عدة دول قامت بخفض مرتبات العاملين فيما أطلق عليه السيسي اسم "التقشف" 

وقال " النقطة التانية اللي عاوز أقولهالكم ، بقولها من باب حالة الفهم ، أنا بغض النظر إن التوقيت كان مناسب لرفع الأسعار أو مش مناسب يا محمد انا عاوز أقولك السادات سنة 77 حب يواجه مشكلة مصر بجد ، إن هو حضرتك تشتري الحاجة بتمنها  بجنيه تخدها بجنيه"

وأضاف السيسي " أنا عايز أقولك إن ألمانيا عشان تعمل تقشف عملت 50% خفض في مرتبات الناس ، والناس تفهمت ، الـــ جنوب أفريقيا .. جنوب السودان يا محمد لما استقلت وانفصلوا عن شمال السودان خفضوا المرتبات 50% والناس متكلمتش"

وعقب قائلا " أنا ماليش دعوة بالقرارات أنا عايز أقولك إن الحالة محتاجين كلنا يا مصريين إذا كنا بنحب بلدنا بجد موضوع الأسعار وموضوع الدعم ده يبقى لينا فيه معاه وقفة تاني مينفعش النهاردة إنك إنت تحط 107 مليار جنيه دعم للطاقة وتحط 17 مليار جنيه دعم للعيش

ضع تعليقك :///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة

مواضيع مماثلة

مواضيع مماثلة

صفحة 1 من اصل 1
خدمات الموضوع
 KonuEtiketleri كلمات دليليه
فيديو .. السيسي يدعو لرفع الدعم عن الطاقة والخبز وخفض المرتبات 50% , فيديو .. السيسي يدعو لرفع الدعم عن الطاقة والخبز وخفض المرتبات 50% , فيديو .. السيسي يدعو لرفع الدعم عن الطاقة والخبز وخفض المرتبات 50% ,فيديو .. السيسي يدعو لرفع الدعم عن الطاقة والخبز وخفض المرتبات 50% ,فيديو .. السيسي يدعو لرفع الدعم عن الطاقة والخبز وخفض المرتبات 50% , فيديو .. السيسي يدعو لرفع الدعم عن الطاقة والخبز وخفض المرتبات 50%
 KonuLinki رابط الموضوع
 Konu BBCode BBCode
 KonuHTML Kodu HTMLcode
إذا وجدت وصلات لاتعمل في الموضوع او أن الموضوع [ فيديو .. السيسي يدعو لرفع الدعم عن الطاقة والخبز وخفض المرتبات 50% ] مخالف ,, من فضلك راسل الإدارة من هنا