Cairo9 | كايرو

حسيتي قبل كده إحساس (الأمان والحرية) مع إنسان ؟؟؟ Addthi10 حسيتي قبل كده إحساس (الأمان والحرية) مع إنسان ؟؟؟ Email10 حسيتي قبل كده إحساس (الأمان والحرية) مع إنسان ؟؟؟ Printe10

حسيتي قبل كده إحساس (الأمان والحرية) مع إنسان ؟؟؟

magico
magico
 حسيتي قبل كده إحساس (الأمان والحرية) مع إنسان ؟؟؟ Empty

حسيتي قبل كده إحساس (الأمان والحرية) مع إنسان ؟؟؟ Clock11 الخميس 18 يوليو 2013 - 8:08

.

طب إستني اوصفهولك قبل ما تجاوبي نفسك...

حسيتي قبل كده إحساس (الأمان والحرية) مع إنسان ؟؟؟ 1004629_490756507669453_816650813_n

"عارفة لما تيجي تفكري من غير صوت كده.....
وتقولي أنا عندي أحلام كبيرة ونفسي ألاقي اللي يفهمني ويساعدني أحققها!!

حسيتي قبل كده إحساس (الأمان والحرية) مع إنسان ؟؟؟ Photo.php?fbid=490756507669453&set=a.141397545938686.35437
وتلاقي الإنسان اللي حبيتيه فهم ( نظرات عنيكي اللي بتحكي )...
اللي كانت باصة لفوق وبتحلم بحرية بكل اللي جي وبتعلى لفوق أكتر كل لما الحلم بيبقى أصعب ((: ,

وفجأة.. شاف نظرتك لما إتوجهت في الأرض وفقدت الأمل في تحقيق الأماني اللي بتكبر يوم عن التاني )):

(عارفة بقى يعني إيه أمان وحرية في التمنى ؟؟؟؟)....

* يعني الإنسان اللي إختارتيه ميبقاش السبب في نزول نظرة عنيكي في الأرض...

* يعني هو اللي يخلي نظرة عنيكي تعلى وتعلى وتتمنى كمان...وميخليكيش تفكري من غير صوت..

* يعني يراقب حماسك وإنتي بتحكي بصوتك عن أحلامك و نظرته بتقولك "قولي و إحلمي كمان" ...

*يعني ميكتفيش إنه يسمعك!..ده بيجبلك أفكار برؤيته عشان تساعد في نجاح أحلامك وتحويلها لواقع

*يعني تتفجأي بحماسه لمشاركته أحلامك وتقوليله....( هو الخيال معاك واقع ديمااااااااااا كده (^_^)!!! )......

* يعني لما تيجي تحلمي ببيت وأطفال يخدوا أفكارك وأفكاره, متبقيش خايفة لا الحلم ميتحققش..(أصله مطمنك)..

*يعني تحلمي بفستان أبيض وطرحة وإنتي واقفة جنبه..."هو"..بالذات..دونا عن الخلق...(أصله بردو مطمنك)..

* يعني بكل بساطة ((( إنتي واثقة فيه إنه عمره ما هيخذل أمنياتك.. فبتسيبي نفسك وتتمني )))....

طب هو أنا ليه سئلتك في البداية عن الإحساس ده؟؟؟؟؟
عشان ممكن جدااااااا إجابتك تكون.....(( أنا مش حساه بس ....ده أنا عيشاه ))!
سعتها هقولك إن إختيارك للي هيشاركك حياتك صح...وربنا يجمعكم في حلاله يا جميلتي .. ((((((:

لكـــن...
ممكن جدااااااا إجابتك تكون ....(( أنا بحبه...بس عمره ما حسسني بالإحساس ده ))!
هقولك راجعي نفسك لإنه ممكن يكون محبكيش حب صادق ولازم تختبريه ...

ولو عايزة تتأكدي.. إسألي نفسك سؤال واحد بس....
( أنا بحب الإنسان ده بجد....طب أنا بتمناله إيه ؟؟؟؟؟؟؟)...
هتلاقي في ميت إجابة طلعتلك...
"ده أنا عايزة أخليه أسعد إنسان في الدنيا, و أخليه أنجح واحد في شغله ويعترف إن وراء كل رجل عظيم إمرأة ,ولو إحتاجني هيلاقيني جنبه , وألغي من حياته كلمة مستحيل و أعلي طموحه و...و....و......."

عارفة ليه طلعتلك ميت حاجة ...عشان إنتي بتحبيه بصدق....((:

وهو كده ....
(( اللي بيحب عمره ما بيحس إن أمنيات حبيبه عبء عليه بل بتبقى جزء من أمنياته ))

فخلي بالك من قلبك وأمنياتك دول يستاهلوا اللي ياخد باله منهم كويس....(^_^)

ضع تعليقك :///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

الموضوع الأصلي : حسيتي قبل كده إحساس (الأمان والحرية) مع إنسان ؟؟؟ // المصدر : Cairo9 // الكاتب: magico

ساندرا
ساندرا
 حسيتي قبل كده إحساس (الأمان والحرية) مع إنسان ؟؟؟ Empty

حسيتي قبل كده إحساس (الأمان والحرية) مع إنسان ؟؟؟ Clock11 الخميس 22 أغسطس 2013 - 20:26

.

عندك حق تسلم ايدك

ضع تعليقك :///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

الموضوع الأصلي : حسيتي قبل كده إحساس (الأمان والحرية) مع إنسان ؟؟؟ // المصدر : Cairo9 // الكاتب: ساندرا

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة
صفحة 1 من اصل 1
خدمات الموضوع
 KonuEtiketleri كلمات دليليه
حسيتي قبل كده إحساس (الأمان والحرية) مع إنسان ؟؟؟ , حسيتي قبل كده إحساس (الأمان والحرية) مع إنسان ؟؟؟ , حسيتي قبل كده إحساس (الأمان والحرية) مع إنسان ؟؟؟ , حسيتي قبل كده إحساس (الأمان والحرية) مع إنسان ؟؟؟ , حسيتي قبل كده إحساس (الأمان والحرية) مع إنسان ؟؟؟ , حسيتي قبل كده إحساس (الأمان والحرية) مع إنسان ؟؟؟
 KonuLinki رابط الموضوع
 Konu BBCode BBCode
 KonuHTML Kodu HTMLcode
إذا وجدت وصلات لاتعمل في الموضوع او أن الموضوع [ حسيتي قبل كده إحساس (الأمان والحرية) مع إنسان ؟؟؟ ] مخالف ,, من فضلك راسل الإدارة من هنا