Cairo9 | كايرو

الحب على الشات هل هو حب حقيقى ام صداقة Addthi10الحب على الشات هل هو حب حقيقى ام صداقة Email10الحب على الشات هل هو حب حقيقى ام صداقة Printe10

الحب على الشات هل هو حب حقيقى ام صداقة

confuse heart
confuse heart
الحب على الشات هل هو حب حقيقى ام صداقة Empty

الحب على الشات هل هو حب حقيقى ام صداقة Clock11 الخميس 15 يوليو 2010 - 19:02

.

نا اتعلقت بيك جدا ؟ عن جد أحس إنك قريب منى ؟ ماتغيبش على كتير بتوحشنى ؟ بصراحة ماقدرش أستغنى عنك
كلمنى كل يوم بصراحة أنا معجب بيك أنا فعلا بحبك وامووت فيك و ينك منور الشات اليوم ليه احبك موت متى نلتقي وووووو ....................................
ده مش غزل ولا كلام معاكسة لكن ده بيحصل من أحد الطرفين بعد فترة من التعارف على النت وهو يحدث حقيقى
لكن هل هى مشاعر صادقة أم كاذبة هل هى احاسيس أم تسلية ؟ حب أم شغل وقت
اسأل أى شاب عن النت هايقول انه بيسلى كويس
اسأل عن الحب على النت؟ هاتكون ردود زى كدة
ياعم حب ايه هو فيه حب فى الطبيعة علشان يكون فيه على النت (وجهة نظر 1)
لا ما فيش حاجه اسمها حب على النت ازاى يعنى الحب لازم يكون بين 2 شايفين بعض ومع بعض مش كاميرا (وجهة نظر2)
ياعم احنا بنقول الكلام ده تسالى والهبلة اللى تصدق بس ما يمنعش ممكن فعلا حد يصدق وهى ونصيبها ( وجهة نظر 3)
اكيد الحب حب ول ايه انا عن نفسى حبيت من على النت وفعلا بحب ( وجهة نظر4)
لكن تعالوا فعلا نشوف
الشباب مش لاقى حاجه يفرج بيها همه وبما ان تكاليف الزواج صعبة وكتيرة فما فيش مانع انه يسلى نفسه
اللى بيقول انه ما فيش حب أصلا ده متشائم ومش موضوعنا واللى بيقول ان ما فيش حب على النت له رأيه وهوله أدلته لان من حقه انه يعرف اللى بيحبه مش لمدة ساعة أو أكتر لكن لازم يعرف طبع اللى بيحبه
و اللى بيقول انه بيتسلى شخصية غريبة لأن فعلا ممكن البنت تصدق ومش الشباب بس اللى بيعملوا كده كمان فى بنات بتتسلى ودى حاجة موجودة فعلا
لكن فى ناس بتحب فعلا من على النت وده موجود وكتير
وفى الطب النفسى بيقولوا عن الموضوع ده ان اللى بيتسلى شخصية غريبة ومستهتر لأن بيلعب بمشاعر الآخرين
لكن المشكلة ان اللى ممكن يحب من غير ما يعرف هو بيكلم مين ممكن يتعلق شاب ببنت وهى فى الحقيقة ولد وبيشتغله لكن بيقولوا فعلا فى حب نت وانا عن نفسى شفت حالات لكن هل هو فعلا حب وهل الشباب مستعد للارتباط ده ولا لا ويا ترى بيصدق ولا لا والبنات ايه رأيهم
ممكن تكون مشاعر لكن اللى بيحب من على النت ده بيكون انسان مشاعره مرهفه زيادة عن اللزوم
لكن هى دى الدنيا وهى دى الحياة
ناآسف ضاع منى الكلام مش قادر أوصل اللى عايزه لكن ياريت يكون فيه ردود
هل فى حب من على النت ولا لا والاسباب
اتمنى رايكم

ضع تعليقك :///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

الموضوع الأصلي : الحب على الشات هل هو حب حقيقى ام صداقة // المصدر : Cairo9 // الكاتب: confuse heart

ساندرا
ساندرا

الحب على الشات هل هو حب حقيقى ام صداقة Clock11 الخميس 15 يوليو 2010 - 19:38

.

المعظم طبعا تسالى وتضيع وقت وخلاص لكن ده ميمنعش ان فى حب حقيقى على الشات وفى ناس كتير اتجوزا من الشات

بس ده على حسب الشاب والبنت نفسهم

توبيك هايل تسلم ايدك

ضع تعليقك :///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

الموضوع الأصلي : الحب على الشات هل هو حب حقيقى ام صداقة // المصدر : Cairo9 // الكاتب: ساندرا

misslove
misslove

الحب على الشات هل هو حب حقيقى ام صداقة Clock11 الجمعة 16 يوليو 2010 - 1:52

.

انا برده أؤيد كلام الانسه جوجو طبعا لان كلامها صح

الموضوع الأصلي : الحب على الشات هل هو حب حقيقى ام صداقة // المصدر : Cairo9 // الكاتب: misslove

عاشق الكينج
عاشق الكينج

الحب على الشات هل هو حب حقيقى ام صداقة Clock11 الجمعة 16 يوليو 2010 - 8:21

.

موضوع مهم جدا وتسلم ايدك انك طرحته

فعلا انا بأيد كلامكم انه بيرجع فى الآخر للطرفين البنت والشاب
هل هما جادين فى العلاقة بينهم ولا كل واحد عايز من وراها مصلحة وبس

وفعلا النت بيبقى سبب فى احيان كتيرة فى الزواج

وربنا هو ال بيسبب الاسباب

والنت دة بيعتبر سبب لتحقيق غاية وهى التعارف وتقارب وجهات النظر ومن ثم كل واحد بيفهم شخصية الشخص التانى وربما يؤدى فعلا للحب

الموضوع الأصلي : الحب على الشات هل هو حب حقيقى ام صداقة // المصدر : Cairo9 // الكاتب: عاشق الكينج

kalad200846
kalad200846

الحب على الشات هل هو حب حقيقى ام صداقة Clock11 الأحد 5 سبتمبر 2010 - 20:44

.

عاشق الكينج كتب:
موضوع مهم جدا وتسلم ايدك انك طرحته

فعلا انا بأيد كلامكم انه بيرجع فى الآخر للطرفين البنت والشاب
هل هما جادين فى العلاقة بينهم ولا كل واحد عايز من وراها مصلحة وبس

وفعلا النت بيبقى سبب فى احيان كتيرة فى الزواج

وربنا هو ال بيسبب الاسباب

والنت دة بيعتبر سبب لتحقيق غاية وهى التعارف وتقارب وجهات النظر ومن ثم كل واحد بيفهم شخصية الشخص التانى وربما يؤدى فعلا للحب
Arrow Razz

الموضوع الأصلي : الحب على الشات هل هو حب حقيقى ام صداقة // المصدر : Cairo9 // الكاتب: kalad200846

اخر شقاوه
اخر شقاوه

الحب على الشات هل هو حب حقيقى ام صداقة Clock11 الأربعاء 8 سبتمبر 2010 - 22:40

.

انا حقيقي حبيت من الشات
لدرجة انى لما بكلم قريبى بنسي وانادى باسمه
لكن الحب ده بينتهى بفشل

الموضوع الأصلي : الحب على الشات هل هو حب حقيقى ام صداقة // المصدر : Cairo9 // الكاتب: اخر شقاوه

شيكو
شيكو

الحب على الشات هل هو حب حقيقى ام صداقة Clock11 الجمعة 17 سبتمبر 2010 - 11:05

.

لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا

مافيش حاجة إسمها حب علي الشات لكن في حاجة إسمها إعجاب

أيوة إعجاب بس ما وصلش لدرجة الحب .... إعجاب بطرية التفكير.....بالإسلوب في التحدث

لكن الحب دة كلمة أكبر بكتيييييييييييييييير

إسألوا شيكو عن الحب

الموضوع الأصلي : الحب على الشات هل هو حب حقيقى ام صداقة // المصدر : Cairo9 // الكاتب: شيكو

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة
صفحة 1 من اصل 1
خدمات الموضوع
 KonuEtiketleri كلمات دليليه
الحب على الشات هل هو حب حقيقى ام صداقة , الحب على الشات هل هو حب حقيقى ام صداقة , الحب على الشات هل هو حب حقيقى ام صداقة ,الحب على الشات هل هو حب حقيقى ام صداقة ,الحب على الشات هل هو حب حقيقى ام صداقة , الحب على الشات هل هو حب حقيقى ام صداقة
 KonuLinki رابط الموضوع
 Konu BBCode BBCode
 KonuHTML Kodu HTMLcode
إذا وجدت وصلات لاتعمل في الموضوع او أن الموضوع [ الحب على الشات هل هو حب حقيقى ام صداقة ] مخالف ,, من فضلك راسل الإدارة من هنا