Cairo9 | كايرو

للي عاوز يضحك Addthi10للي عاوز يضحك Email10للي عاوز يضحك Printe10

للي عاوز يضحك

????
Anonymous
للي عاوز يضحك Empty

للي عاوز يضحك Clock11 الأربعاء 29 يوليو 2009 - 1:14
للي عاوز يضحك

.

واحد كريم أتحرق بيته لما جت المطافى حلف عليهم ما يعملوا حاجه لحد ما يشربوا القهوة
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
مرة واحد مسطول قاعد بيحشش مع مراته لغاية ما نسيوا نفسهم وفجأة حد خبط عليهم فقامت مراته قالت جوزى!!، فقام جوزها ونط من الشباك
شباب بيدرسو في امريكا..... مات ابو واحد منهم واحتاروا ازاي يقولو ليهالخبر ده ..... واحد منهم جلف قال : انا هاقله .... راح للشاب الى ماتابوه ..... وقال له : امتى آخر مرة شفت ابوك ؟ قاله : من شهرين ..... قالهالجلف : ابقى قابلني ان شفته مرة ثانية
فى واد كل يوم ينزل للكشك اللى تحت بيتهم ويقوله عندك جبنة يرد عليهالبقال أيوة يقوله الواد طب هات حلاوة .... فضل الواد كل يوم يسأل البقالحاجة ويشترى منه حاجة تانية خالص ... فالبقال زهق من الواد فأول ما شافأبو الواد فكلمه وقاله : الواد ابنك ده ماعندوش ثبات فى كلامه لو جالىتانى وقالى كده انا هاضربة علقه جامدة اوى ... فرد أبو الواد وقاله : أنتعندك عصاية فرد البقال وقاله أيوة عندة ... فرد أبو الواد وقاله : لو شفتهتانى أبقى أضربه بالشبشب .....
--------------------------------------------------
واحد ركب اوتوبيس شاف واحده قاعده راح بصلها فبصتله
,
ضحكلها ضحكتلو غمزلها غمزتلو راح شاورلها على المحطه , فنزلت ....راح قعد مكانهاد
-----------------------------------------------------
واحد دخل مجمع استهلاكى وسأل عن الفراخ فساله الموظف عايز فراخ صاحيه
ولاّ مدبوحه؟؟ قال مدبوحه ، قال له اطلع الدور الثانى.......طلع وسأل عن الفراخ المدبوحهفقال الموظف عايزها مقطعة ولاّ صحيحة ؟؟ فقال له مقطعه ، قال له اطلع الدور الثالث .....
وقابل موظف اخر وسأله عن الفراخ المدبوحة ومقطعه فقال له عايزها متكيسة ولاّ لأ ؟؟
قال له متكيسة فقال له اطلع الدور الرابع .....
طلع الدور الرابع وقابل موظف اخر وقال له عايز فراخ مدبوحة ومقطعه ومكيسة
فرد الموظف وقال له مافيش فراخ بس ايه رأيك فى النظام
------------------------------------------------------
سودانية لبست فستان أحمر وقالت لزوجها دلعني
قال لها: يا فحم إنت يا مولع !!
-------------------------------------------------------
في شلة مجانين في مستشفى المجانين قررو يهربو
فكان في ثلاث حواجز علشان يطلعو على الشارع... الحاجز الاولفي ظابط و الحاجز التاني في ظابط والحاجز الثالث في ظابطفقررو يقتلو الظابط الاول ويهربو والظابط الثانيويهربو والثالث ويهربو. بالليل هربو المجانين منالغرف و جم على الحاجز الاول شافو الظابط قتلوه وهربوجم على الحاجز الثاني قتلو الظابط وهربو وجم علىالحاجز الثالث ماشافوش الظابط والباب مفتوح فقالو ارجعويا شباب فشلت الخطة
واحد صعيدي رجع من السفر بعد غيبة بيسأل عن ابنه الصغير
قالوله ان القطر داسه قال لهم تااااااني
===========
بلدياتنا و امريكى و يابانى عرضوهم على جهاز كشف الكذب
اليابانى: إحنا بنفكر نعمل انسان آلى و نستغنى عن البشر ، راح الجهاز ضربه..
الامريكى: احنا بنفكر نطلع المريخ و نعمل مستوطنات عليه، راح الجهاز ضربه
..
بلدياتنا: إحنا (بنفكر) ولسه مكملش ،،،،،،،،،،راح الجهاز ضربه!!
سواق ماشى ع الطريق واحد لابس احمر فى احمر شاور له فوقف السواق
و قاله انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاحمر و عايز توصلنى فقالة لا مبوصلش فرافيرو مشى و سابة شوية لقى واحد لابس اصفر فى اصفر و بيشاورلة فوقف و قالة انت مين و عايزاية قالة انا الفرفور الاصفر و عايزك توصلنى فقالة لا مبركبش فرافير و مشى و سابة شويةو قابلة واحد لابس اخضر فى اخضر عمل معاة نفس الحكاية ف السواق سابة و مشى شو يةكمان كدة و لقى واحد لابس ابيض فى ابيض بيشاورلة ف السواق وقف و قالةيا ترى انت بقى الفرفور الابيض فقالة الراجل فرفور اية رخصك يا روح امك
الاستاذ : ما معنى كلمة ( سبيل ) ؟ الطالب : طريق . الاستاذ : ممتاز

والآن ما معنى كلمة ( سلسبيل ) ؟ الطالب : طرطريق
مره فيه قطتين..الاولى بتقول للتانية ميو..والتانية ردت و قالت ميو..قالت القطة الاولى ميوميو قالت لها
القطة التاينة متغيريش الموضوع يا شاطرة
مره 3 رجالة.واحد اخرس وواحد اطرش وواحد اعمى...قال الاخرس للاطرش:شوف العربية ديه
قال الاطرش:اه يلا بينا نلحقها..قال الاعمى مش مشكله انا لقطت الرقم
اثنين فشارين قاعدين تحت جبل عالي قال الأول للثاني:شايف النملتين اللي على راس الجبل؟؟
رد الثاني:اللي فاتحه عينها ولا اللي مغمضه !!
القاضي : أين تسكن؟؟ المتهم : مع زوجتي .. القاضي : وأين تسكن زوجتك؟؟ المتهم : معي
القاضي :وأين تسكنان؟؟ المتهم : مع بعض
مرة واحد ماشى مع خطيبته واخر انسجام فقالها "عارفة اية هو الحب وايةالجواز؟" قالته "لا" قالها: "الحب زى النجوم الجميلة اللى فى السماء" قالتله"طب والجواز؟" قالها:"دى البلاعة اللى واحنا بنبص على النجوم بنقعفيها.."

·
واحد بيقول لمراته ... انا النهاردة عايز رومانسية فى البيت ... راحتالزوجة سألت امها : يعنى ايه رومانسية ؟؟ الام : مش عارفة بس احتياطىإنقعى الرز

· مرة حماة أرادت اختباره اجوازبناتها فاخذت الأول وعملت نفسها اتزحلقت في البحر فنزل وراها وانقذها،تانى يوم وجد عربية بيجو ومكتوب عليها "هدية من حماتك" وفعلت نفس الشئ معالثانى فاحضر لها الاسعاف ووجد فى تانى يوم عربية بيجو ونفس الرسالة، أماالثالث فسبها تغرق، ففى اليوم التالى وجد عربية مرسيدس ومكتوب عليها "هديةمن حماك"

· مرة واحد قال لصاحبه "عاوز أعمللمراتي مفاجأة فى عيد جوازنا" صاحبه قالوا "هتعمل إيه؟" قالوا "هوديهاالصين" قالوا "يا راجل فى عيد جوازكوا العاشر توديها الصين، أومال فى عيدجوازكوا الخمسة وعشرين
هتعمل ايه؟" فقالوا "هروح اخدها"

· مرة واحد عصبي اتجوز وحدة عصبية الدكتور جاى ينزل الولد قاله اوعى ياعم انا نازل لوحدى

· مرة اتنين لسة متجوزين جديد وخرجين ومشين على الكورنيش الزوج:شايفة القمر يا قمرايا الزوجة :شايف النيل يا منيل

==========

ضع تعليقك :///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

الموضوع الأصلي : للي عاوز يضحك // المصدر : Cairo9 // الكاتب: ????

????
Anonymous
للي عاوز يضحك Empty

للي عاوز يضحك Clock11 الأربعاء 29 يوليو 2009 - 1:15
للي عاوز يضحك

.

واحد بيدور على وظيفةوسمع عن وجود وظائف خاليةوذهب في الموعد المحدد وكله أمل في الحصول على الوظيفة الخالية .. وهناك سألوه

·
قالوا له : متى يكون حاصل ضرب 3*3 =10؟
فقال : عندما تكون الإجابة خاطئة

·
قالوا : ما هو الشي الذي له أكثر من جناح ولا يطير؟
قال : الفندق

·
قالوا : ما هي الكلمة المكونة من أربع حروف إذا أكلت نصفها تموت ، وإذا أكلتها كاملة لا يصيبك شيء؟
قال : سمسم

·
قالوا : من هو الرجل الذي يستطيع أن يقف على الأرض ورأسه فوق النجوم ؟
قال : الضابط

·
قالوا : ما هو أكبر عدد من المواليد يمكن أن تضعه النعامة ؟قال : النعامة تبيض ولا تلد

·
قالوا : ما هو الشيء الذي بدونه لا تستطيع أن تحصل على الوظيفة في هذه الشركة ؟
قال : الواسطة

·
قالوا : وهل معك الواسطة ؟
قال : لاقالوا له : ورينا عرض أكتافك
--======--

اتنين مساطيل اعدين يحششو في المقابر ومرت جنازة فواحد بيقول للتاني هيجنازة مين دي يا محمد؟ فرد علية دي جنازة الشيخ محروس فقال الاولاني ياحول الله
وتاني يوم وهما اعدين في نفس المكان مرت جنازة فنفس الشخص سال بيقولللتاني هي جنازة مين دي يا محمد؟ فرد عليه دي جنازة الشيخ محروس فقالالاولاني يا حول الله

وتالت يوم وهما اعدين في نفس المكان مرت جنازة فنفس الشخص سال بيقول للتاني هي جنازة مين دي يا محمد؟ فرد عليه دي جنازة الشيخ محروس
فرد عليه هي الدنيا ملطشة معاه كدة لية

واحد غبى قوى حكموا عليه بالاعدام.. بعد ما علقوه فى المشنقه قعد يشاورويخبط بأيده ورجليه ففكروه عاوز يقول حاجه مهمه.. ففكوه ونزلوه بسرعه.... فبص لهم وقال: ياجزم كنت هتخنق

بلديتنا عايز يعلم ابنه انجليزى راح ابتدائي منفعش، راح ثانوى منفعش، راحالجامعة منفعش، قال لازم اوديه انجلترا واجوزه واحدة من هناك عشان يعرفيتكلم انجليزى، راح فى الصباحية بيقولها "مستر هريدى موجود؟" قلتلوا "نجولو مين؟"

واحد ندل قعد يتحايل على حبيبته علشان تخرج معاه لمده سنه ولما وافقت راح قال لابوها

واحد رخم دخل أحد المطاعم وطلب صحن فول، وبعدما أنتهي من آكله سألالجرسون: كم تريد ثمناً للفول، اجابه: 13 قرشاً..مد الخبيث يده في جيبهوأخرج ال13 قرش ورماها على الارض.. وتكرر المشهد 3 أيام متتالية. وفياليوم الرابع دخل المطعم وما معاه صرافة فاعطى الجرسون ربع جنيه(25) قرشوقال له واحد فول، طبعا الجرسون حب ينتقم منه فاحضر الباقي(12)قرش ورماهمعلى الارض وقال له خذ الباقي، فاخرج الرخم قرش من جيبه ورماه فوق ال( 12) قرش وقال للجرسون كمان واحد فول

واحد راح لطبيب نفسانى وقاله "مشكلتى يادكتور انى باحس ان الناس كلها مشطايقانى ومخنوقين منى" الدكتور للممرضة "بسرعة المريض اللى بعده"

أغبيه راحو يلعبو بلياردو، واحد منهم وقف فوق الطرابيزة وقال لهم انا الجوووون

واحد غبى بيحلق دقنه التليفون رن عور نفسه علشان لما يرجع يعرف هو وقف لحد فين
==========
اتنين مساطيل .. قال الأول : بالي مشغول من امبارح.. فأجابه الثاني : يمكن حد رافع السماعة

واحد بلديتنا حب يعمل ارهابى .. خطف ابنه .. محدش سأل عليه قتله.

ضع تعليقك :///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

tarek tito
tarek tito
للي عاوز يضحك Empty

للي عاوز يضحك Clock11 الإثنين 10 أغسطس 2009 - 10:59
للي عاوز يضحك

.

هههههههههههههههههههه

حلوه يا قمر

الزوج:شايفة القمر يا قمرايا الزوجة :شايف النيل يا منيل

الموضوع الأصلي : للي عاوز يضحك // المصدر : Cairo9 // الكاتب: tarek tito

????
Anonymous
للي عاوز يضحك Empty

للي عاوز يضحك Clock11 الإثنين 10 أغسطس 2009 - 19:21
للي عاوز يضحك

.

ههههههههههههههههههههههههههههههههه

تسلم يا تاتا

tarek tito
tarek tito
للي عاوز يضحك Empty

للي عاوز يضحك Clock11 الثلاثاء 11 أغسطس 2009 - 8:12
للي عاوز يضحك

.

ههههههههههههههه

اوعي اللي بالي تكون هيا اللي قالت كده

????
Anonymous
للي عاوز يضحك Empty

للي عاوز يضحك Clock11 الأربعاء 12 أغسطس 2009 - 1:23
للي عاوز يضحك

.

مش هى استريح

tarek tito
tarek tito
للي عاوز يضحك Empty

للي عاوز يضحك Clock11 الأربعاء 12 أغسطس 2009 - 8:03
للي عاوز يضحك

.

ماااااااااشي يا جميل
بس الرد الصحيح اللي قالته ما كانش كده

بقولها شايفه القمر يا ليلي
قالتله.يعني شايفني
عاميه يا روح امك

????
Anonymous
للي عاوز يضحك Empty

للي عاوز يضحك Clock11 الأربعاء 12 أغسطس 2009 - 22:53
للي عاوز يضحك

.

لا لا اللي في بالك مش كدا خالص

tarek tito
tarek tito
للي عاوز يضحك Empty

للي عاوز يضحك Clock11 الخميس 13 أغسطس 2009 - 8:29
للي عاوز يضحك

.

وانا مصدقك يا قمر

للي عاوز يضحك

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة
صفحة 1 من اصل 1
خدمات الموضوع
 KonuEtiketleri كلمات دليليه
للي عاوز يضحك , للي عاوز يضحك , للي عاوز يضحك ,للي عاوز يضحك ,للي عاوز يضحك , للي عاوز يضحك
 KonuLinki رابط الموضوع
 Konu BBCode BBCode
 KonuHTML Kodu HTMLcode
إذا وجدت وصلات لاتعمل في الموضوع او أن الموضوع [ للي عاوز يضحك ] مخالف ,, من فضلك راسل الإدارة من هنا