Cairo9 | كايرو

كان نفسي اجيبه قبل الامتحانات بس يلا بقى(جول مذاكرة )لالالالالالالالا دا واحد عايز يذاكر Addthi10كان نفسي اجيبه قبل الامتحانات بس يلا بقى(جول مذاكرة )لالالالالالالالا دا واحد عايز يذاكر Email10كان نفسي اجيبه قبل الامتحانات بس يلا بقى(جول مذاكرة )لالالالالالالالا دا واحد عايز يذاكر Printe10

كان نفسي اجيبه قبل الامتحانات بس يلا بقى(جول مذاكرة )لالالالالالالالا دا واحد عايز يذاكر

????
Anonymous
كان نفسي اجيبه قبل الامتحانات بس يلا بقى(جول مذاكرة )لالالالالالالالا دا واحد عايز يذاكر Empty

كان نفسي اجيبه قبل الامتحانات بس يلا بقى(جول مذاكرة )لالالالالالالالا دا واحد عايز يذاكر Clock11 الإثنين 15 يونيو 2009 - 23:45
كان نفسي اجيبه قبل الامتحانات بس يلا بقى(جول مذاكرة )لالالالالالالالا دا واحد عايز يذاكر

.

ده جدول المذاكرة بتاع ايام الامتحانات
( لان طبعا مفيش مذاكرة في الايام العاديه استغفر الله العظيم )

بالظبط 6.00 صباحا : الموبايل يضرب عشان يقوم يذاكر يطنشه خااااااااااالص ويكمل نوم كان نفسي اجيبه قبل الامتحانات بس يلا بقى(جول مذاكرة )لالالالالالالالا دا واحد عايز يذاكر SnipeR%20(7)

تبقى 10.00 صباحا : العيله كلها تيجي تصحيه : كفايه بقى قوم ذاكر خلاص مفيش وقت : طيب خلاااااااص قايم كان نفسي اجيبه قبل الامتحانات بس يلا بقى(جول مذاكرة )لالالالالالالالا دا واحد عايز يذاكر Chainsaw

تبقى 12.00 صباحا يبدا يفكر يقوم من على السرير ماهو لازم ياخد راحته جدا دي مذاكرة مش اي حاجه

من 12.00 ل 1.00 : بيفطر طبعا ماهو لازم يتغذي عشان يعرف يذاكر

من 1.00 لحد 5.00 مساء : تفتح الدواليب والدوسيهات والشنط وبينزل كل اللى فيها على الارض وتتبهدل الدنيا عشان يرتب حاجته
المذكرات لوحدها والكشاكيل لوحدها والورق الفاضي لوحده ويدبسه كده لان ده اهم حاجه في الموضوع
الكتب بقى غالبا مش بيلاقيها لانها يااما ما تشريتش اصلا ( عشان حط فلوسها فى جيبة ) يااما اختفت في ظروف غامضة عموما مش مشكله خاااااااااالص

بقت 5.05 يصرخ بصوت عاااااااااااااالي : حرااااااااااااااام جوعت بقى
هو مفيش رحمة

لحد 6.00 بيتغدى ويريح حقه يا جماعه ماهو عمل مجهود خرااااااااااافي

الساعة 6.00 يذاكر في المذكراااات شويه
كان نفسي اجيبه قبل الامتحانات بس يلا بقى(جول مذاكرة )لالالالالالالالا دا واحد عايز يذاكر Biggrin
س 6.10 يقوم يعمل كوبايه نسكافية عشان تظبط دماغه(خليك يابني اعملك انا ) ( مع انة نسكافية ثرى إن وان يعنى اى مية سخنة وخلاص )

لالالالالا لازم انا اللى اعملها هو اي حد يعمل نسكافيه ولا ايه ده تخصص

س 7.00 يرجع للمذكرة بقى عشان يركز شويه

س 7.02 الموبايل يرن ويلاقي نفسه مش قادر يركز ..لازم نشوف حل بلاش قلبه مخ بقى.. يعمله رنه واحده او سايلنت ( على حسب المود بقى )

يحطه على ستاند قدامه بالظبط عشان لما يرن مش لسه بقى حياخده ويرفعه ويقربه من وشه ده تضييييييييييييع وقت ،

كده هيشوفه على طول

بقت 7.15 اما اتصل بالواد حودة اشوفه عمل ايه

الوووو ايه النظام يابني ؟؟ وانا برضه ، انا مش عارف اعمل ايه ، هي دي مادة ايه اصلا ؟؟
يلا اى هبل فى الجبل بقى
ربنا يستر تيجي زى ما تيجي بقى ،
قوللى عملت ايه مع البت فوفه ....... طب والسكلانس التانى ؟؟؟

طب فيشت الهوامش ولا ايه النظام ؟؟؟
س 9.15 تخلص المكالمة

ولحد
9.30 يقعد يشوف الميسد كولات اللى جت على الويتنج وهو مشغول في المذاكرة مع حودة (مذاكرة هه)

س 9.31 اعمل كوبايه شاي بقى دماغي حتنفجر من التركيز

(ملحوظة مبحبش الشاى اصلاً قصدى هو اللى مبيحبش الشاى كان نفسي اجيبه قبل الامتحانات بس يلا بقى(جول مذاكرة )لالالالالالالالا دا واحد عايز يذاكر CAZMYKT3)

س 10.00مفيش فايده لازم يذاكر بجد بقى الوقت بيجري
الورق الفاضي اللى ادبس الصبح ده لازم اسمع فيه كل حاجه حفظتها

يفتح المذكرة ، يقسم الورق على تلاته اربعه كده يبدا ينقل بخط منمنم (ايه ده يابني هوده الحفظ؟؟) لالا سيبوني دي طريقتي بقى

س 11.00 كوبايه نسكافية تاني ونكمل نقل .. اقصد حفظ يعني

بقت 12.00 يقول اما ادخل نت خمسة اشوف الدنيا فيها اية

بقت الساعة 4.00 الفجر : لا تعبت كفايه بقى انا حموت نفسي عشان امتحان انا كده عملت اللى عليا وزياده

اديها نووووووووووووووووووووووووم

ع فكرة دا منقول

ضع تعليقك :///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

tarek tito
tarek tito
كان نفسي اجيبه قبل الامتحانات بس يلا بقى(جول مذاكرة )لالالالالالالالا دا واحد عايز يذاكر Empty

كان نفسي اجيبه قبل الامتحانات بس يلا بقى(جول مذاكرة )لالالالالالالالا دا واحد عايز يذاكر Clock11 الإثنين 29 يونيو 2009 - 13:09

.

ده منقول برده يا قمر...متخافيش محدش هيحسدك

ضع تعليقك :///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

????
Anonymous

كان نفسي اجيبه قبل الامتحانات بس يلا بقى(جول مذاكرة )لالالالالالالالا دا واحد عايز يذاكر Clock11 الإثنين 29 يونيو 2009 - 18:03

.

ههههههههههههههههههههههههههه
كان عندنا كتكوت وكبر يا تاتا
ارحمني يرحمك ربنا
نورت التوبيك يا تاتا بيك

tarek tito
tarek tito

كان نفسي اجيبه قبل الامتحانات بس يلا بقى(جول مذاكرة )لالالالالالالالا دا واحد عايز يذاكر Clock11 الثلاثاء 30 يونيو 2009 - 7:41

.

انتي لسه شوفتي حاجه

????
Anonymous

كان نفسي اجيبه قبل الامتحانات بس يلا بقى(جول مذاكرة )لالالالالالالالا دا واحد عايز يذاكر Clock11 الثلاثاء 30 يونيو 2009 - 13:24

.

الله اكبر
قل اعوذ برب الفلق
ارحمنى يرحمك ربنا

tarek tito
tarek tito

كان نفسي اجيبه قبل الامتحانات بس يلا بقى(جول مذاكرة )لالالالالالالالا دا واحد عايز يذاكر Clock11 الثلاثاء 30 يونيو 2009 - 13:27

.

تاااااااااااااااااااني .....حد كلمك يا عم

????
Anonymous

كان نفسي اجيبه قبل الامتحانات بس يلا بقى(جول مذاكرة )لالالالالالالالا دا واحد عايز يذاكر Clock11 الثلاثاء 30 يونيو 2009 - 13:49

.

قاعد بتقر عليا من ساعه ما دخلت حد مسلطك عليا

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة

مواضيع مماثلة

مواضيع مماثلة

صفحة 1 من اصل 1
خدمات الموضوع
 KonuEtiketleri كلمات دليليه
كان نفسي اجيبه قبل الامتحانات بس يلا بقى(جول مذاكرة )لالالالالالالالا دا واحد عايز يذاكر , كان نفسي اجيبه قبل الامتحانات بس يلا بقى(جول مذاكرة )لالالالالالالالا دا واحد عايز يذاكر , كان نفسي اجيبه قبل الامتحانات بس يلا بقى(جول مذاكرة )لالالالالالالالا دا واحد عايز يذاكر ,كان نفسي اجيبه قبل الامتحانات بس يلا بقى(جول مذاكرة )لالالالالالالالا دا واحد عايز يذاكر ,كان نفسي اجيبه قبل الامتحانات بس يلا بقى(جول مذاكرة )لالالالالالالالا دا واحد عايز يذاكر , كان نفسي اجيبه قبل الامتحانات بس يلا بقى(جول مذاكرة )لالالالالالالالا دا واحد عايز يذاكر
 KonuLinki رابط الموضوع
 Konu BBCode BBCode
 KonuHTML Kodu HTMLcode
إذا وجدت وصلات لاتعمل في الموضوع او أن الموضوع [ كان نفسي اجيبه قبل الامتحانات بس يلا بقى(جول مذاكرة )لالالالالالالالا دا واحد عايز يذاكر ] مخالف ,, من فضلك راسل الإدارة من هنا