Cairo9 | كايرو

2013 - كلمات اغنية واحشنى البوم حب جامد جنات كامله 2013  كلمات اغنية واحشنى البوم حب جامد جنات كامله 2013 Addthi102013 - كلمات اغنية واحشنى البوم حب جامد جنات كامله 2013  كلمات اغنية واحشنى البوم حب جامد جنات كامله 2013 Email102013 - كلمات اغنية واحشنى البوم حب جامد جنات كامله 2013  كلمات اغنية واحشنى البوم حب جامد جنات كامله 2013 Printe10

كلمات اغنية واحشنى البوم حب جامد جنات كامله 2013 كلمات اغنية واحشنى البوم حب جامد جنات كامله 2013

magico
magico
2013 - كلمات اغنية واحشنى البوم حب جامد جنات كامله 2013  كلمات اغنية واحشنى البوم حب جامد جنات كامله 2013 Empty

2013 - كلمات اغنية واحشنى البوم حب جامد جنات كامله 2013  كلمات اغنية واحشنى البوم حب جامد جنات كامله 2013 Clock11 السبت 2 أغسطس 2014 - 23:02
كلمات اغنية واحشنى البوم حب جامد جنات كامله 2013 كلمات اغنية واحشنى البوم حب جامد جنات كامله 2013

.

اغنية واحشنى

كلمات الاغنية

واحشنى ايده تلمسنى طريقة نطقه لاسمى
ده روحى و غايبه عن جسمى انا عايشه و السلااااااااااااام

هزاره و هو باله رايق و شكله لما يضايق
واحشنى كلامنا طول الليل على صوته كنت بناام

واحشنى سؤاله عنى انا ببكى مش بغنى
و روحى رايحه منى بتبعتله السلام

انا اللى فى بعده بشقى عشان من قلبى عاشقه
و نفسى فى حضن يبقى و اصحى جنبه و انااااااام

بعيد عنى لكن شيفاه و لحظه بلحظه عايشه معاه
حياتى ابتديت وياه و متكملش الا بيه

وحيد ضعيفة منسيه و حبه احلا ما فيا
هتسوى ايه الحياه ديه لىو مش عايشه بيه

واحشنى سؤاله عنى انا ببكى مش بغنى
و روحى رايحه منى بتبعتله السلام

انا اللى فى بعده بشقى عشان من قلبى عاشقه
و نفسى فى حضن يبقى و اصحى جنبه و انااااااام

ضع تعليقك :///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة
صفحة 1 من اصل 1
خدمات الموضوع
 KonuEtiketleri كلمات دليليه
كلمات اغنية واحشنى البوم حب جامد جنات كامله 2013 كلمات اغنية واحشنى البوم حب جامد جنات كامله 2013 , كلمات اغنية واحشنى البوم حب جامد جنات كامله 2013 كلمات اغنية واحشنى البوم حب جامد جنات كامله 2013 , كلمات اغنية واحشنى البوم حب جامد جنات كامله 2013 كلمات اغنية واحشنى البوم حب جامد جنات كامله 2013 ,كلمات اغنية واحشنى البوم حب جامد جنات كامله 2013 كلمات اغنية واحشنى البوم حب جامد جنات كامله 2013 ,كلمات اغنية واحشنى البوم حب جامد جنات كامله 2013 كلمات اغنية واحشنى البوم حب جامد جنات كامله 2013 , كلمات اغنية واحشنى البوم حب جامد جنات كامله 2013 كلمات اغنية واحشنى البوم حب جامد جنات كامله 2013
 KonuLinki رابط الموضوع
 Konu BBCode BBCode
 KonuHTML Kodu HTMLcode
إذا وجدت وصلات لاتعمل في الموضوع او أن الموضوع [ كلمات اغنية واحشنى البوم حب جامد جنات كامله 2013 كلمات اغنية واحشنى البوم حب جامد جنات كامله 2013 ] مخالف ,, من فضلك راسل الإدارة من هنا